FAQ

  1. Uit hoeveel deelnemers mag een team bestaan?
    Een team moet uit minimaal 8 deelnemers en maximaal 15 deelnemers bestaan. Ben je met 16 deelnemers of meer? Schrijf je dan in als 2 teams! Heb je een onvolledig team? Geef je dan op als mixteam en wij voegen jullie team samen met een ander team.

 

  1. Wij willen graag deelnemen aan BBT 2019, maar zijn geen hockeyers. Mogen we dan ook komen?
    Het is ook mogelijk om met je huis, dispuut, jaarclub of andere vriendengroep deel te nemen aan het BBT.

 

  1. Wij zijn een mixteam, mogen wij dan ook aan het BBT deelnemen?
    Het is ook mogelijk om je als mixteam in te schrijven. Bij voldoende inschrijvingen zal hier een aparte wedstijdpoule voor gemaakt worden. In het geval, dat dit niet mogelijk is vragen wij het team om een keuze te maken voor een mannen- of vrouwenpoule.

 

  1. Wat is de minimale leeftijd voor deelnaam aan het BBT?
    De minimale leeftijd om deel te nemen aan het BBT is 18 jaar. We vragen aan ieder contactpersoon om een deelnemerslijst door te geven. Daar moeten ook geboortedata op aangegeven worden. Bij aankomst op het terrein worden alle ID’s gecontroleerd. Wanneer wij merken dat iemand toch onder de 18 is en zich voordoet als een meerderjarige, zal deze per direct het terrein moeten verlaten.

 

  1. Wanneer is onze inschrijving definitief?
    Om je in te schrijven voor Blauwe Ballen Toernooi 2019, moet je eerst het inschrijfformulier op de site invullen. Je krijgt daarna een mailtje van ons met de gegevens die je hebt doorgegeven, en de manier waarop je het verschuldigde bedrag kunt overmaken op ons rekeningnummer. Wanneer wij het geld op onze rekening zien, zullen we je nogmaals een mailtje sturen en daarin bevestigen dat je inschrijving definitief is.

 

  1. Er wil toch nog iemand extra mee naar het toernooi, kan dit?
    Ja, je kan altijd nog extra deelnemers toevoegen aan je team. Uiteraard tot een maximaal aantal van 15 deelnemers per team. Om dit te regelen, moet je even een mailtje sturen naar (secretaris@baluweballen.nl). Je krijgt dan een mailtje terug, waarin wordt aangegeven dat er nog extra geld overgemaakt moet worden. Wanneer wij het geld binnen hebben, zul je een mailtje ontvangen waarin wordt aangegeven dat de inschrijving van de extra persoon definitief is.

 

  1. Hoe zien de slaapvoorzieningen er uit?
    De camping bevindt zich op een groot grasveld waarin ieder team zijn eigen vak krijgt. Hier kun je je eigen tent opzetten, maar je kan jezelf ook heel wat moeite besparen door een tent bij ons te huren. Dit kun je aangeven bij je inschrijfformulier! Campers, caravans en auto’s zijn niet toegestaan op het campingterrein!

 

  1. Wij willen toch (alsnog) gebruik maken van een tent, kan dit?
    Ook dit is geen probleem! Hiervoor geldt dezelfde procedure als bij een extra deelnemer. Mocht je na je inschrijving toch bedenken dat een tent wel heel chill is, stuur dan een mailtje naar secretaris@blauweballen.nl. Je hoort dan welke kosten hier nog aan verbonden zijn en hoe deze voldaan kunnen worden. Wanneer het geld binnen is, krijg je opnieuw een mailtje met daarin de bevestiging van de reservering van jullie tent.

 

  1. Mogen er ook mensen op het terrein komen die zich niet hebben ingeschreven voor het toernooi?
    Dit is niet de bedoeling, voor de vrijdag en zaterdag zijn er dagkaarten beschikbaar. Met name tijdens de feesten hanteren we een strenger beleid. Bij de feesten binnen zijn alleen deelnemers, dagkaarten en organisatie toegestaan. Dit wordt ook streng gecontroleerd. Geen bandje is verwijdering van het terrein. Vragen omtrent dit beleid kunnen gesteld worden aan (secretaris@blauweballen.com).

 

  1. Mogen wij een eigen geluidsinstallatie meenemen naar BBT 2019?
    Zoals in de Algemene Voorwaarden is aangegeven, is dit niet toegestaan. Je hoeft je echt nergens druk om te maken, want wij zullen zelf gedurende de dag voor de benodigde beats zorgen.

 

  1. Mogen wij drank en/of drugs meenemen naar BBT 2019?
    Wij zullen gedurende het gehele toernooi streng controleren op drugsgebruik. Elke vorm van drugsgebruik zal leiden tot onmiddelijke verwijdering van het terrein. Eigen drank mag niet meegenomen worden en zal bij vondst in beslag genomen worden door de ToCo.

 

  1. Zijn er ook dagkaarten beschikbaar?
    Net zoals afgelopen jaar zullen er in principe (mits het toernooi niet vol is) ook dit jaar weer dagkaarten voor de vrijdag (Themafeest) en de zaterdag (de legendarische Biercantus) beschikbaar zijn. Deze kaarten zullen ongeveer 2 á 3 weken voor het begin van het toernooi beschikbaar zijn. Net zoals vorig jaar zullen er ook kaarten beschikbaar zijn om op zaterdag mee te doen aan het avondeten, deze kaarten dienen wel tijdig besteld te worden i.v.m. de bestelling van de catering. Houdt hiervoor onze FB (www.facebook.com/blauweballen/) dus goed in de gaten.

 

  1. Ik heb een andere vraag, hoe krijg ik hier antwoord op?
  2. Voor alle vragen omtrent BBT 2019 kun je en mailtje sturen naar secretaris@blauweballen.nl of contact met ons opnemen via onze FB (www.facebook.com/blauweballen/).

Back to Top