cropped-cropped-defintief-logo-wit-klein.png

FAQ's

Hieronder vind je een lijst met veel gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan dan kun je altijd een mailtje sturen naar secretaris@blauweballen.nl of contact met ons opnemen via onze Facebook pagina (www.facebook.com/blauweballen/).

Een team moet uit minimaal 8 deelnemers en maximaal 15 deelnemers bestaan. Ben je met 16 deelnemers of meer? Schrijf je dan in als 2 teams! Heb je een onvolledig team? Geef je dan op als mixteam en wij voegen jullie team samen met een ander team.

Zeker! Het is ook mogelijk om met je huis, dispuut, jaarclub of andere vriendengroep deel te nemen aan het BBT.

Het is ook mogelijk om je als gemengd team in te schrijven!

De minimale leeftijd om deel te nemen aan het BBT is 18 jaar. We vragen aan ieder contactpersoon om een deelnemerslijst door te geven. Daar moeten ook geboortedata op aangegeven worden. Bij aankomst op het terrein worden alle ID’s gecontroleerd. Wanneer wij merken dat iemand toch onder de 18 is en zich voordoet als een meerderjarige, zal deze per direct het terrein moeten verlaten.

Om je in te schrijven voor Blauwe Ballen Toernooi, moet je eerst het inschrijfformulier op de site invullen. Je krijgt daarna een mailtje van ons met de gegevens die je hebt doorgegeven en de manier waarop je het verschuldigde bedrag kan overmaken op ons rekeningnummer. Wanneer wij het geld op onze rekening zien, zullen we je nogmaals een mailtje sturen met de bevestiging dat je inschrijving definitief is!

Ja, je kan extra deelnemers toevoegen aan je team, mits het BBT nog niet uitverkocht is. Uiteraard zit hier een maximum aantal aan van 15 deelnemers per team. Om dit te regelen, moet je even een mailtje sturen naar (secretaris@blauweballen.nl). Je krijgt dan een mailtje terug, waarin wordt aangegeven dat er nog extra geld overgemaakt moet worden. Wanneer wij het geld binnen hebben, zul je een mailtje ontvangen waarin wordt aangegeven dat de inschrijving van de extra persoon definitief is.

De camping bevindt zich op het parkeerterrein van HC Tilburg, waar ieder team zijn eigen vak krijgt. Hier kan je je eigen tent opzetten, maar je kan jezelf ook heel wat moeite besparen door een tent bij ons te huren. Dit kan je aangeven op je inschrijfformulier! Campers, caravans en auto’s zijn niet toegestaan op het campingterrein.

Ook dit is geen probleem! Hiervoor geldt dezelfde procedure als bij een extra deelnemer. Mocht je na je inschrijving toch een tent willen huren, stuur dan een mailtje naar secretaris@blauweballen.nl. Je hoort dan welke kosten hier nog aan verbonden zijn en hoe deze voldaan kunnen worden. Wanneer het geld binnen is, krijg je opnieuw een mailtje met daarin de bevestiging van de reservering van jullie tent.

Dit is niet de bedoeling. Tijdens het gehele weekend zal dit beleid streng worden gehanteerd. Bij de feesten binnen zijn alleen deelnemers en organisatie toegestaan. Geen bandje betekent verwijdering van het terrein. Wel kunnen mensen een dagkaartje kopen, waardoor iemand toch op een bepaalde dag kan aansluiten. Vragen omtrent dit beleid kunnen gesteld worden aan secretaris@blauweballen.nl.

Zoals in de Algemene Voorwaarden is aangegeven, is dit niet toegestaan, maar maak je geen zorgen. Tijdens het weekend zal er de hele tijd gezorgd worden voor muziek!

Wij zullen gedurende het gehele toernooi streng letten op drugsgebruik. Elke vorm van drugsgebruik zal leiden tot onmiddellijke verwijdering van het terrein. Eigen drank mag niet meegenomen worden en zal bij vondst in beslag genomen worden door de organisatie.

Voor alle vragen omtrent BBT kan je een mailtje sturen naar secretaris@blauweballen.nl of contact met ons opnemen via onze Facebook pagina (www.facebook.com/blauweballen/).

BBT 2024 zal plaatsvinden op 12, 13, & 14 Juli. Ervaren BBT'ers weten echter dat het "echte" BBT pas op zondag begint!

Stel een vraag:

Follow Us